I'm Shaklee Independent Distributor 1083120

Call/SMS/Whatsapp 019-3399554

Monday, May 23, 2011

23/05/2011 - 9 tahun selepas pemergian Mak

Tarikh 23/05/2002 tarikh yg x dpt saya lupakan..saya kehilangan seorang insan yg paling bermakna dlm hidup saya..insan yg melahirkan saya kedunia..Mak..selepas 9 thn pemergian mak tp bila tiba tarikh ni setiap thn adik (panggilan manja saya dlm keluarga) akan teringat saat2 adik bakal kehilangan mak 9 thn dulu. mak meninggal krn kemalangan..terbayang keadaan mak masa tu yg berlumuran darah..perasaan adik masa tu tuhan aje yg tahu..x pernah tgk mak sesakit tu..
mak..masa tu umur adik baru 22thn..terasa cepat benar mak pergi..belum puas adik mengecap kebahagiaan dgn mak..belum puas adik bermanja dgn mak...
mak..skrg adik dah kawin..mak x sempat tgk adik naik pelamin..mcm2 cerita adik nak kongsi dgn mak..kadang2 bila rindu tu dtg adik mcm org gila..x tahu mcm mana nak contact mak..
mak..belum sempat adik bayar setiap budi. kasih, sayang & pengorbanan mak..mak lebih dulu pergi menghadap ilahi..semoga mak tenang disana bersama2 org2 yg beriman..
adik teramat rindukan mak..rindu pelukan mak. ciuman kasih mak, gelak tawa mak, bau badan mak & leteran mak..rindu sangat2 adik skrg dah dewasa tp masih damba belaian dr mak..
mak..damailah mak disana doa adik & adik beradik yg lain sentiasa mengiringi mak...
adik sayang mak..adik rindu mak....Al-Fatihah..

No comments:

Post a Comment