I'm Shaklee Independent Distributor 1083120

Call/SMS/Whatsapp 019-3399554

Saturday, May 14, 2011

Merindu

Rindunya saya pd suami hari ni..pada hal baru mlm td dia berangkat..hubby pergi Pulau Tioman dgn kwn2 nya..dah memang menjadi aktiviti tahunan hubby dan kwn2 pergi bercuti di pulau2..bukan saya x nak ikut, malah dah puas pujuk tp dia ckp "nanti kita pergi lain kali ye syg..pergi berdua la baru syok ;)" walaupun mcm x puas hati tp saya mengalah jgk bkn sebab pujukan hubby tu cuma sekali-sekala biarlah dia spent time dgn kwn2 nya..lg pun dia dah involved dgn aktivit pulau ni before kenal saya lg..so x adil kalau saya sekat minatnya kan? asalkan dia x buat perkara2 yg terlarang sudah :)

Waktu-waktu hubby takde biasanya saya lebih suka duduk dirumah sambil mengemas, tgk tv, baca majalah..surf internet sambil tu terfikir gak saya, agaknya mcm mana la life saya kalau ada anak nanti? dah x dpt la rasanya nak rileks2 mcm skrg nie..tp tentu seronok bila ada anak nanti..maybe aktiviti saya pun bertukar..dr tgk tv tukar tgk anak bermain..dr belek majalah belek keje sekolah anak pulak..tak sabarnya saya nak tunggu waktu tu...

Saya yakin saya boleh menjadi seorang mommy satu hari nanti..bkn calang2 mommy..saya nak jadi supermommy :) mudah-mudahan Allah makbulkan impian saya nie..InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment