I'm Shaklee Independent Distributor 1083120

Call/SMS/Whatsapp 019-3399554

Saturday, May 28, 2011

Nak kurus atau nak anak dulu?


Soalan susah tu nak jawab..kalau tanya saya tentu saya jawab nak anak dulu..soalan ni ada sorang hamba Allah ni tanya kat saya..dia jual produk kuruskan badan..saya berminat nak cuba tp saya tanya dia dulu boleh ke saya ambik produk ni coz dlm masa yg sama saya merancang nak hamil..dia ckp terpulang samada saya nak anak dulu ke atau nak kurus? ikut priority katanya..
lama juga saya nak decide..last2 saya ambil keputusan utk kurus dulu. bukan bermakna saya menangguhkan perancangan nak anak tp bila saya fikir2 balik mungkin keputusan saya ni akan beri 2 kepuasan dlm 1 masa..

Saya selalu dinasihatkan doktor supaya kurangkan berat badan manalah tau masa saya diet plus saya mkn produk kurus ni boleh dpt dua2..hehehe angan2 pulak :)

hajat saya nak zuriat tak pernah padam..selagi saya rasa saya masih ada harapan..insyaAllah saya tak akan berputus asa..

No comments:

Post a Comment